Vietoje saldaus pieno geriau vartoti kefyrą, grietinę, rūgpienį, pasukas, išrūgas. Sveikiausia valgyti ruginę rupią duoną, o ne kvietinę, ypač iš baltų miltų.

Vietoje raudonos mėsos naudingiau valgyti  kepenis, inkstus, žemės ir jūros produktus.

Riebalus valgykite natūralius, nes pakaitinus jie tampa kancerogeniški. Per dieną pakanka suvalgyti 20 g sviesto, kad gautume pakankamai A ir D vitaminų. Saulėtą dieną sviesto reikėtų atsisakyti, nes šviečiant saulei A ir D vitaminai patys gaminasi kraujyje. Jų perteklius gali sukelti sunkias ligas.

Morkas, pomidorus, kiaušinio trynius valgykime su aliejumi- organizmas juos įsisavins geriau!

Rugštynes valgykime tik žalias, nes suvalgius virtas- organizme pradeda gamintis žalinga oksalo rūgštis.

Kiaušinio trynys reikalingas bet kokio amžiaus žmonėms. Nėščios moterys, vaikai, jaunuoliai iki 25 metų ir senjorai kasdien turėtų suvalgyti po vieną trynį, o nuo 25 iki 55 metų 1-2 kartus per savaitę po vieną trynį. Trynyje yra daug vitaminų A, B2, B5, B6, B12.

Bulvės yra naudingas produktas, jei teisingai paruošiamos. Jas būtina švariai nuplauti ir kepti orkaitėje su odele, mat po odele susikaupia daugybė žmogui reikalingų mikroelementų. Bulves valgomas su odele geriau virškina. Jei dar paruošite kopūstų salotų- turėsite skanų ir puikiai derantį antrąjį patiekalą.


Varškė puikiausiai pakeis mėsą. Joje yra vitaminų, baltymų, riebalų, mineralinių druskų, kalcio, magnio, kalio. Varškė yra sveikas produktas, ją tinka valgyti su daržovėmis, vaisiais ar jų sultimis. Kad organizmas geriau įsisavintų varškės riebalus, į 2 šaukštus varškės įpilkite šaukštelį aliejaus ir 2 šaukštus kefyro arba pieno. Tai grožio salotų pagrindas. Keisdami vaisius ir daržoves, kiekvieną dieną valgykite kito skonio varškę.

info ads

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>