info ads

Nuolat mankštinantis svoris mažėja greičiau nei mankštinantis retkarčiais, nors ir intensyviai. 10 minučių greitai einant sudega 50 kalorijų, puse valandos einant su sūneliu- 125 kalorijos. Jei yra galimybė plaukiokite.

Prieš pradėdami mankštą karštame vandenyje pamirkykite rankšluostį ir juo patrinkite veidą bei kaklą, o krūtinę- intensyviai. Miego likučiai tuoj pat išgaruos.

  • 4- 8 kartus pasukiokite rankas. Sukabinkite jas už nugaros ir 4- 6 kartus susilenkite, stengdamiesi suglausti mentes,
  • Keldami paeiliui dešinį ir kairį kelį, stenkitės juo pasiekti krūtinę (nugara tiesi),
  • Rankomis įsikibkite į durų staktą ir 4- 8 kartus pasisukite kairėn ir dešinėn,
  • Sėdėdami ar stovėdami 5- 6 kartus pasukite galvą kairėn ir dešinėn,
  • Kojos praskėstos. Lenkitės į priekį ir į šalis. Rankas laikykite ant juosmens, sukryžiuotas ant krūtinės ar ant galvos- kaip jums patogiau. Pratimą iš pradžių atlikite 2- 4 kartus, vėliau – 10- 12 kartų,
  • Atsiremkite į kėdės atramą. Pritūpkite kaipgalima žemiau. Grįžkite į pradinę padėtį. Stenkitės nesulenkti nugaros. Po kurio laiko išmokite pritūpti stovėdami nugara į kėdės atramą. Pratimą kartokite iki 15 kartų.
info ads

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>